2014. december 19., péntek

Nutellás Sajttorta

Egyszer már csináltam nutella tortát,de az másmilyen volt bár szerintem az is mascarpone-val volt elkészítve.Sebaj ez egy gyorsabb sütésmentes változat.
Bár tudnám mennyit tettem bele és miből :( Ez a gondom igen,hogy sose mérek,mert nem gondolok a receptírásra,mert lusta vagyok.A fejemben van,érzéssel csinálom ezért eszembe sem jut.Azért megpróbálom :)
Kisebb tortaformába tettem egyébként,mert csak az volt itthon.

-25dkg mascarpone
-4 evőkanál nutella
-10 dkg margarin (én vaníliásat használtam,mert már lehet olyat kapni)
-vanília aroma vagy  1 csomag vaníliás cukor
-darált keksz (annyit  amennyit felvesz a vaj)
-csokigolyók vagy forgács (de lehettek kreatívak)

1.A vajat felolvasztani (mehet bele az aroma vagy a cukor) majd a keksszel összegyúrni és a tortaforma aljára teríteni.
2.Mascarpone-t összekeverjük a nutellával és ha nem elég édes akkor még mehet bele.
3.Mehet rá a díszítés és több óra hűtő pihiztetés.
Ugye milyen egyszerű és gyors?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...