2012. október 19., péntek

Végre Candy Corn Magyarországon-Culinaris

Ma reggel e Culinaris megosztotta a Halloween-i édességekről készült képet.Megláttam a Candy Corn-t,ami már régóta az egyik nagy vágyam.Nem hitte volna,hogy eljut hozzánk mostanában,de szerencsére a Culinaris-ban bízhatok.El se tudom mondani mennyire feldobta a mai napomat.Ráadásul,amikor odamentem nem volt kitéve még és azt mondták,nem kaptam.Aztán pár perc múlva az eladólány utána nézett és még a dobozban volt,amit sajnos még nem tudtak kipakolni.Nagy mázlim volt úgy érzem.
1100Ft  és karamellre emlékeztet az íze.Csinálok belőle Halloween-ra sütiket :)
 ilyet is vettem  590Ft

6 megjegyzés:

  1. Nem bántásból mondom... egy eyecandy a blogod, de ennyire jómódú vagy? :D vagy honnan van ilyesmire ennyi pénzed? hogy állandóan veszed a sok hizlaló cukor meg csokit... :D Vagy dolgozol is a blogolás mellett? Amúgy bírlak, nem akartam bunkó lenni, csak érdekelt! Üdv! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából nem drága dolgokat veszek,csak apránként.Meg nem minden amit felteszek saját,amint látod.Nem raklappal veszek,hanem kis mennyiségben egy egy darabot és családom van szóval nem én zabálom be az összeset.Mostanában többször jutottam be a városba és találtam érdekességeket.Nem vagyok gazdag,nagyon nem...sőt...munka van.Igaz nyáron több szabadidőm volt.Egyébként nevet nyugodtan írhattál volna.
      Nem az a blogger vagyok sajnálatomra,aki egész nap bloggolhat és vásárolhat mert gazdag vagy eltartják.

      Törlés
    2. Van olyan bejegyzés,amit csak szeretnék és azok képeit látod árakkal,de csak szeretnék hangsúlyozom.

      Törlés
  2. Szia! Esetleg nem tudod, lesz-e idén is? Eddig Angliából rendeltem (igen, ilyen sok pénzem van :p), de így olcsóbb volna jóval. És ne magyarázkodj szerintem, hogy miért arra költöd a pénzed, amire. Ez mindenkinek a magánügye.:)
    Köszi előre is! Vica

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Szerintem lesz,mert tavaly elfogyott az összes.Hamarosan járok arra és ha lesz veszek és értesítelek,ha gondolod :)
      Egyébként köszi :D

      Törlés
    2. Szia!
      Írtam nekik facebook-on, és azt válaszolták, hogy szeptember 23-án érkezik, 27-re elvileg kint lesz az üzletekben.;)
      Vica

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...