2012. május 22., kedd

Filmnapló:Április

Mivel nem mindig van kedvem minden filmről írni amit láttam,ezért ez egy egyszerűbb megoldás.A Miso alkalmazás segítségével könnyű lesz listázni miket láttam.Nem mind új,mert sokat már láttam többször is 

   -Bosszúállók                  * * * * *
-Kopasz osztag              * * * *
-Szakíts ,ha bírsz            * * * *
-Trancsírák                     * * * *
   -Viharsziget                    * * * * *
 -Távkapcs                     * * * *
-Nagy durranás 2.          * * * *
   -Titanic                          * * * * *
 -300                              * * * * 
   -Álmodj rózsaszínt         * * * * *
   -Soul Surfer                   * * * * *
-Am..Pite -Találkozó    * * * 
 -Két hét múlva örökké   * * * * 
-Marley és én                 * * * *
-Igazi kaland                   * * * * 

Nem láttam olyan sok filmet,mert sorozatokat néztem .




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...