2012. május 18., péntek

H&M ruhák 2500 Ft. alatt

Eddig is nagyon olcsónak tartottam a H&M-et,de ma voltam megint és tényleg hanyat dobtam magam majdnem az áraktól.Eddig is voltak felsők 1290.-ért ,de most szoknyák ,blúzok.Hangsúlyoznám nem akciós!Máshol sales alatt is háromszor ennyibe kerülnek a ruhák és még a minőségük is ócska.Mondhatnék márkákat,akik oda vannak maguktól,de nem fogok.
Nadrágok és sortok is vannak 2490 Ft-ért.Minek venném meg máshol 10000-ért?
Nem érdekel a márka,nekem megfelel a Takko,Cherokee is.Nem szeretek majmolni másokat,azt veszem fel ami tetszik.Divat nem divat leszarom!
Hoztam pár képet,árakkal.Érdemes körbenézni a weboldalon is,mindig fent van az új érkező árú is (de van olyan amit mondjuk nem találtam fent,pedig lehet kapni).
Természetesen gyerek és férfi ruhák is ilyen árakon mozognak :)
Több színben is van csíkos is,én pont ezt a kéket vette meg 1290.-
2490.-

1290.- blúz két színben +kettő mintás

2490.-Ruha több színben és mintában 

Ruha 2490.- két mintás és feketében 

2490.-3 féle minta 

Ilyet eddig csak a weblapon láttam és drága is,de nekem bejön 5990.-

Ez csak pár darab,amit leszedtem hirtelen mert tetszik.Van még sok ,ami ilyen árban van :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...