2012. június 6., szerda

Filmnapló:Május-Június+mozi nyeremény

Sikerült nyert a Napfény királyság c. filmre két premier előtti jegyet,bár nem tudtam elmenni.Majd valamikor összeszedem,mennyit is nyertem idáig .A régi blogomon volt nyilvántartva,majd áthozom.

Májusban is azért inkább a sorozatmániám dominált.Általában Dawson és Gilmore Girls maraton tartottam.
Sok olyan filmet néztem meg,amit már láttam többször is. (*-***** ig)

                         Men In Black  * * * * (már írtam róla)
A Terminál     * * * *
   Kedves John  * * * * *
Trisztán és Izolda * * *
  Gnomeo and Juliet * * *
A Tégla  * * * *
   Bridget Jones 2. * * * * *
Keresztapós * * *
Air America * * * *
       Waiting For Forever * * * * *
Goon   * * * *
Mr.Csodálatos * * *
Bel Ami  * * * *
Új Világ * * * *
   Halálos Fegyver 3.  * * * * *
           Éjsötét Árnyék  * * * * (írtam róla)
Váltságdíj  * * * *
Incidious  * * * * * (az egyik legjobb misztikus film,amit az elmúlt pár évben láttam)
Jerry Maguire * * * * *
The Lost Valentin * * *
Michael * * *
The Family Store * * *
Kerge Kacsák 2. * * * *
Bosszúállók * * * * *

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...