2012. június 17., vasárnap

Oreo keksszel töltött süti

Képeken már láttam,ezért valami receptet is kellett keresnem hozzá, biztos ami biztos alapon.
Igaz nekem nem olyan lett,mert alig volt már itthon vaj és ezért nekem másabb lett,de így is finom.
Nagyon szeretem ezt a kekszet,jól eltalálták az amcsik anno.Még talán a Drágám A Kölykök Összementek c. filmben akadt meg raja a szemem,amikor a srác  tejbe mártogatja.Mondjuk úgy én nem kóstoltam,mert utálom a tejet magában ízesítés nélkül.Két éve láttam meg Bécsben,azonnal lecsaptam rá.Azóta már a Müllerben és piacokon is árulnak,sőt már itt a száz forintos boltban is kapok nálunk.Elég megnyugtató :)




Szóval itt a recept és egy kép,hogy milyen is valójában.



1 bögre vaj
3/4 bögre barna cukor vagy szerintem sima is megteszi
2 tojás
vanília
csipet só
csipet szódabikarbóna 
csokipasztilla vagy csoki darabok
Oreo keksz 
és liszt,de annyi hogy jó massza szerű tésztát kapjunk kb. egy bögrényi,de ez kiderül közben
ilyennek kell lennie  tésztának és majd szépen be kell vonni a kekszet vele 
A hozzávalókat csak össze kell keverni 

vaj +cukorok-kikeverni--mehet hozzá a két tojás----és a vanília-----liszt+szódabikarbóna+csoki+sót összekeverni---------majd a vajas krémhez hozzákeverni 
kb. 10 perc sütés közepes hőfokon,de nem árt kukucskálni .


 
forrás   1  2  











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...