2012. július 12., csütörtök

Baconos Tepsis Krumpli

Annyira sajnálom,hogy nem tudom képpel illusztrálni,mert nagyon későn csináltam este.Mivel nagyon jól sikerült újra el fogom készíteni és akkor lesz kép is.Ez is csak úgy összerakódott a fejembe,amikor megláttam a rozmaring ágakat az üzletben.

  • rozmaring ág
  • 1 kg krumpli
  • egy csomag bacon
  • 1 kis doboz főző tejszín
  • amerikai fűszersó sültkrumplihoz, de bármilyen fűszer megteszi amilyet szerettek
A krumplikat felkarikáztam és tepsibe tettem,megszórtam a fűszersóval,ráöntöttem a tejszínt,majd még egy pici fűszersó.Ráfektettem a rozmaring ágakat és a bacont.Kb. egy óra sütés közepes lángon  és készen is volt .Isteni finom lett!

2 megjegyzés:

  1. fincsi lehet nagyon ,de rozmaring ág az milyen??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az egy fűszernövény,de lehet kapni szárított formában is

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...