2012. július 11., szerda

Újra lehet kapni Maci és Kajla csokoládét

A CBA-ban nézelődtem,amikor hirtelen megláttam és eszembe jutott.Nagyon szerettem régen, sőt mindenki oda volt érte.Nem gondoltam volna,hogy újra piacra dobják.A régi recept alapják készült,legalábbis ez van ráírva.Jelenleg nem kívánom a csokit,tehát a kóstolás várat magára.Amint leteszteltem írok,addig aki maga akar nosztalgiázni keresse a CBA-ban.

És az I♥Csokoládé facebook oldalán ezzel a képemmel ünnepelték a Csokoládé Világnapját tegnap :)


3 megjegyzés:

  1. szia!! én meg is nézem majd ezeket a csokikat, és lehet veszek. én imádom őket!!
    http://torteij88.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Ez egy retro csoki,régen árulták 80-90es években aztán eltűnt,nagy szám volt

    VálaszTörlés
  3. Mindkettőt utáltam, és nem véletlen. Ennél lejjebb akkor nem süllyedhetett volna a magyar édességipar. Borzalmas volt mindkettő...

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...