2012. augusztus 5., vasárnap

Prosciutto-Mozzarella Bruschetta

Barátnőmnél csináltunk sima paradicsom,bazsalikom és mozzarella változatát.Fejben már akkor tudtam erre kell még valami,bár magában is kiváló. Más nevet nem is tudtam neki adni,persze tudom az igazi Bruchetta más,már csináltam azt is és fent van annak is a receptje.
Ha nincs otthon  prosciutto,mert igazából az a legdrágább ezért kötve hiszem hogy mindenki hűtőjében ott lapul egy csomag.Nekem sem az volt rajta,hanem feketeerdő sonka,ami szintén elég finom és az ára is elfogadhatóbb.Nekem nem volt otthon bazsalikom,ezért nem látható a képen.
2 személyre

  • egy bagette vagy gyökér kenyér
  • 3 paradicsom
  • bazsalikom
  • egy csomag sonka a leírtak szerint
  • 2 csomag mozarella 
  • olivaolaj
  • bors
  1. A kenyereket felszeleteljük,megöntözzük pici olajjal .
  2. karikára vágott paradicsomot teszünk rá,arra pedig a mozzarellát
  3. bazsalikomot apróra vágjuk és rászórjuk a tetejére meg ráfektetjük a sonkát és mehet a sütőbe
  4. 15-20 perc elég is,függ attól mekkora kenyéren csináljuk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...