2012. szeptember 23., vasárnap

DIY-M&M's gyűrű

Bocsánat,de ma más bejegyzés nem nagyon várható,mert torokgyulladásom van és inkább fekszek.
Általában mindent hirtelen felindulásból teszek és ez a gyűrű pont úgy készült el.Arra gondoltam megpróbálkozok a süthető gyurma ékszerek gyártásával.Sosem hittem,hogy van kézügyességem,de talán gyakorlással menni fog.Ha pedig nem,akkor legalább tudni fogom.
Szóval hirtelen jött a gondolat és estére már megvettem minden hozzávalót.Süthető helyett a néni a boltban levegőn száradót ajánlott és elhittem.Ha valaki ezzel kapcsolatban tud valamit,hogy melyik a jobb írjon nekem.Jött egy ötlet a cukorkával kapcsolatban,gondoltam ez nem túl bonyolult.Csak annyi,hogy a gyurma színe picit megváltozott,de semmi más nem történt és a hibái ellenére nekem tetszik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...