2012. október 17., szerda

Panír Praktikák - Ha A Hagyományos Unalmas

Én az a típusú ember vagyok,aki jobban szereti a panírt,mint ami benne van.Egy idő után viszont unalmas,már az elkészítése is.Ilyenkor szoktam bevetni a bundázást vagy adalékanyagokat.

Bunda:
  • 2 tojás
  • Annyi liszt amennyit felvesznek a tojások és massza lesz,nem folyik
  • csirkefűszersó (csirkéhez persze) vagy só
Kikeverni belemártani a húst.Én a csirkemellet csíkokra szoktam vágni,de szeletenként is lehet.

Adalékanyag alatt értem:
  • kukoricapehely (natúr)
  • szeletelt mandula
  • szezámmag 
Ezeket beleszoktam szórni a bunda masszájába és úgy forgatom bele a húst.Isteni finom mind és a sima zsemlemorzsához is lehet használni.

A kukoricapelyhes csirkét úgy is lehet,hogy joghurttal megkenjük a csirkét (fűszerezett persze) majd az apróra tört pelyhekbe forgatjuk és sütőben megsütjük.

Ez a kép nem saját,de majd lesz.Egyenlőre szedem össze az ötleteimet,praktikáimat.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...