2012. december 10., hétfő

Bécsben jártam:Adventi vásár,Csokigyár,Finomságok.......

Hol is kezdjem ezt a Bécsi buszos kirándulásomat,talán a reggeli találkozónál ami 6:45-kor volt.Már akkor bonyolódtak a dolgok,mert várni kellett egy hölgyre,aki nem ért oda és a fiúja ott várta,rózsával a kezében.A lány nem érkezett meg 4 utas kiesett.Helyettük négy Kubába tartó emberkét vett fel a sofőr,akiket a Bécsi reptérre vittünk ki.
  Tehát elindultunk 7 :00 helyett 7:15-kor.Megálltunk még két helyen,ahol felszálltak.Hegyeshalomnál volt egy kis pihenő.Én addig aludtam,olykor felkeltem röhögtem egyet az idegenvezető poénjain,mérgelődtem a mögöttem üllő idióta család miatt.Tényleg borzasztóan idegesítőek voltak.Egy anyuka,egy 10 és egy 16 év körüli fiú testvérpár.Folyamatosan rugdosták az ülést,elégedetlenkedtek,cikizték a várost,a sofőrt az idegenvezetőt,a buszt mindent és mindenkit.bemutattak a buszról az osztrákoknak,igazán primitívek voltak az anyjukkal együtt.Természetesen volt amikor elszakadt a cérna (többször is ) és rájuk szóltam.Tehát elmentünk a reptérre,kitettük a KUBAIAKAT (ez lett a becenevük) és utána mentünk a Schönbrunni kastélyhoz,ahol adventi vásár is volt..11:00-re értünk oda.          
         12:00-kor már indultunk is a Heidl Csokigyárba.Annyira nem ájultam el tőle 5 euro volt a belépő,kaptunk egy banános zselés csoki kóstolót,bonbonokat,ostyákat és ami a legjobb volt a csokiszökőkútból kanalazhattunk.utána mehettünk és vásárolhattunk a csokikból.
         13:30 volt mire megkezdtük a buszos körutazást a városban.Az adventi vásárba olyan 14:30 értünk oda elég későn,de a városban olyan dugó volt,hogy csak lépésben haladt a busz.A vásár gyönyörű volt,végig szaladtam fényképeztem és utána elindult vásárolni.Igazából ez volt a legfontosabb amiért kimentem,de erre maradt a legkevesebb idő és ez nagyon bosszantó.Nem is tudtam normálisan nézelődni és vásárolni,mert gondolkozni sem tudtam annyira siettem.Billa,Spar,Plus üzletben vásároltam csak.Benéztem még egy két helyre,de semmi másra nem jutott időm.Annyi finomság volt,de még enni se tudtam megállni.Végül már kínomban a sparban egy igazán ócska sajtburgert ettem,tényleg nagyon rossz volt.
        18:00 találkozó a vásárnál és sajnos nem ért oda a busz nem tudtunk negyedkor elindulni,fél órát kellett várni a farkasordító hidegben.
        Azt hiszem 22:00 óra körül értünk vissza a Hősök Terére.
Azért jól éreztem magam,az elveszettséget és az időhiányt nem számítva,na meg az idióta családot.Aki teheti menjen ki,még most karácsony előtt.Kocsival a benzin nagyjából 20.000 Ft oda-vissza.Én busszal mentem az Euro Travel társasággal és 4800Ft volt összesen.

Itt van az összes kép a face albumomba,ide csak mutatóba teszek fel párat.Akit érdekel kattintson a többiért.

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.487566011296324.128429.100001287876486&type=3


















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...