2012. december 16., vasárnap

Mézeskalács

Végre elkészültek a mézeskalácsok.Tudom most nagy csalódást fogok okozni,de nem én csináltam a tésztát.Egyszerűen nem vagyok olyan hangulatban és örülök,hogy a többit megcsináltam.Nem úgy történnek a dolgok mostanában,hogy jól érezzem magam.A díszítést persze élveztem,lekötött egy kicsit.A tésztát a boltban vettem és úgy sütöttem meg.Egyébként finom fajta,csalódást senkinek sem fog okozni.
Aki maga szeretné itt egy recept,ezzel puha lesz.
http://abufe.hu/2011/12/mezeskalacs-azonnal-sutheto-azonnal-puha/
A mázat tojásfehérjéből és cukorból,na meg színezékből készítettem el.Annyira nem lettek jók,mert mint írtam nagyon nincs most kapacitásom semmire.Nem tépem a számat,nem akarom hogy ti is lehandoltak legyetek.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...