2013. december 1., vasárnap

Póréhagymás édesburgonya- krémleves

Életemben egyszer ettem édesburgonyát sütve és finom volt.Hasonlít az íze a sütőtökre (már képtelen vagyok megenni).Elhatároztam,hogy kipróbálom leves formában.Nézegettem a neten recepteket tehát ez egy összeollózott verzió,saját is meg nem is.Próbáljátok ki!




  • 5 szem édesburgonya közepes méretű (vagy kb.0,5 kg)
  • egy fél szál póréhagyma
  • currypor
  • 2dl tejszín
  • só,bors
  • vegeta vagy csirke fűszerpor
  • babérlevél
  1. Kockákra vágtam a krumplit és a hagymát.
  2. Felöntöttem vízzel,ízesítettem és kb.20 percig főztem.
  3. Akinek van botmixer vagy hasonló turmixolja össze egy kicsit nem baj,ha darabos marad.
  4. Mehet vissza a tűzre,öntsük fel a tejszínnel és forraljuk össze.
  5. Tálaláskor díszítsük póréhagymával meg pár csepp tejszínnel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...