2012. július 25., szerda

Csokis-Málnás Torta

Valójában ez a torta valahová készült,de rájöttem,hogy oda nem lesz elég jó.Nem az lett,amit a fejemben elképzeltem,ez a gond.Legalábbis nekem nem elég jó.
Hogy hova készült az egyenlőre titok.Viszont ez is egy saját recept és finom szóval természetesen megosztom veletek.Életem első csokidíszein is túl vagyok: )
Mivel a folyamatot is lefényképeztem,ezért több fotó is lesz kivételesen.

A tészta egy kakaós linzertészta,nem írom le mert sok van a neven.Ez itt egy sima,de tegyetek hozzá kakaót.
http://www.oetker.hu/oetker_hu/html/default/debi-8lnhq4.hu.html
A tésztát,ha összegyúrtuk fél órára tegyük hűtőbe.Utána közepes lángon süssük meg.Majd hagyjuk kihűlni.

  • liszt kb.15dkg,de amennyit felvesz,hogy nyújtható tészta legyen belőle
  • 5 dkg Rama /vaj
  • 3 1 csomag vaníliás cukor
  • 3 tojássárgája 
  •  2 evőkanál kakaópor
  • egy citrom reszelt héja
 Csoki krém
A mascarponét felverjük az olvasztott,kihűlt csokival.Felverjük a tejszínt,majd kanalanként a csokis krémhez keverjük.
  • 25dkg mascarpone
  • 10dkg tejcsoki
  • 2dl tejszín
 Tejszín a tetejére felverve
  • 3dl tejszín
  • 2evőkanál cukor,ha nem édesített 
A málna 

  • 30dkg málna
Összerakjuk a tortát:
Tortaforma tesszük a linzerlapot,halmozunk rá málnát,majd jöhet a csoki krém,ismét málna,tejszín és a tetejére is málna.

Csokidísz
Felolvasztjuk a csokit és habzsákba vagy pici zacskóba tesszük és alufóliára mintákat nyomunk,hűtőbe tesszük és amikor megdermed a tortára tehetjük.


  • egy tábla csokibevonó













6 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...